środa, 8 marca 2017

Przyjaciółka

Przyjaciółka kto to jest tak naprawdę? Czy ktoś z nas tak naprawdę zastanowił się kiedyś co to słowo tak naprawdę znaczy czy odrazu można kogoś nazwać swoim przyjacielem... Cóż, niektórzy bardzo mylą pojęcie przyjaźń z koleżeństwem, kiedyś sama je myliłam, niestety koleżanka która jest dla Ciebie życzliwa nie jest Twoja przyjaciółką...
Przyjaciel/ółka to osoba na którą możesz liczyć w każdej sytuacji i odwrotnie, to nie sąsiadka z którą wypijesz kawę i obgadasz Panią z chodnika, to nie koleżanka która przyjedzie do Ciebie żeby Wasze dzieci się wspólnie pojawiły, to ktoś komu możesz ufać, ktoś dla kogo Twoje problemy to nie  marudzenie i uzależalanie się nad sobą,  to osoba której możesz nie widzieć nawet parę lat a i tak rozumiecie się bez słowa, to ktoś przy kim możesz być sobą, możesz śmiać się i płakać..Przyjaciółka to osoba dzięki której wiesz ze świat może stanąć przeciwko Tobie a ona będzie stała za Tobą murem, to taka siostra która jest blisko Ciebie kiedy tego potrzebujesz,to taki ktoś z kim rozumiesz się bez słów.
Każdy z nas potrzebuje właśnie takiego przyjaciela,dla którego zawsze i wszędzie znajdziemy czas,kogoś z kim możemy dzielić swoje szczęścia i smutki, ktoś do kogo można zadzwonić w środku nocy z płaczem a po drugiej stronie usłyszymy "przyjedź popłaczemy razem,mam wino i chipsy". W życiu różnie bywa i każdemu życzę takiego prawdziwego przyjaciela. Ja osobiście też mam taką przyjaciółkę i bardzo jej dziękuję że jest, dzięki niej jestem tym kim jestem, dziękuję Ci kochana...

4 komentarze:

  1. Ja mam problem w drugą stronę, mam dwóch przyjaciół, których boję się nazwać przyjaciółmi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest łatwo o prawdziwą przyjaciółkę. Mam bliską koleżankę, ale nie wiem, czy mogę nazwać ja przyjaciółką. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwać kogoś przyjacielem, to bardzo duże wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od jakiegoś czasu nie używam w ogóle tego określenia. Wiem na kim i jak mogę polegać, nie potrzebuje specjalnych określeń ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostań dawcą , uratuj życie