środa, 8 marca 2017

Dlaczego akurat blog ?

Dziewczyn takich jak ja jest pełno.Mam które siedzą w domu z dziećmi i pełnią obowiązki Pań domu,ale mimo tego że wszystkie jesteśmy do siebie tak podobne, każda z nas ma inne piorytety i marzenia. Weźmy taką mnie, niby taka sama jak wszystkie ale czy n pewno...?
Otóż nie,  niby jak każda z kobiet chcę być kochana i doceniana przez swojego męża ( co oczywiście posiadam) jednak dla mnie życie to nie tylko dom i obowiązki... potrzebuje czegoś więcej,czegoś dzięki czemu,będę się czuła spełniona tak na maksa...Dzieci i mąż są dla mnie na pierwszym miejscu ale czasami przychodzi czas żeby pomyśleć o sobie i o tym czego potrzebuje właśnie ja.
Mam kochanego męża, trójkę wspaniałych dzieci, przyjaciółkę taka prawdziwą na którą zawsze mogę liczyć, mój mąż pracuje ja zajmuję się domem i dziećmi, pranie, gotowanie, sprzątanie, codzienne obowiązki, dzieci rano w szkole i przedszkolu, niby sama w domu ktoś mógłby powiedzieć nic tylko jej pozazdrościć, ale czy to że "siedzę" w domu napewno jest takie super?  Nie, czasami chce mi się płakać, codzienność i rutyna mnie przytłaczają, chciałabym żyć czerpać życie garściami, mieć od rana dobry humor i żyć pełnią życia.
Dlatego chcę zacząć pisać bloga, chcę mieć coś swojego,miejsce gdzie będę mogła podzielić się z innymi moim szczęściem i cierpieniem...

1 komentarz:

  1. Co byśmy nie robiły to zawsze wkrada się rutyna, ale masz rację pisanie bloga bardzo dobrze wpływa na nasze samopoczucie i pozwala wyrazić siebie :) oby pasja pisania nie zgasła tylko wciąż rosła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostań dawcą , uratuj życie