niedziela, 5 listopada 2017

Święta już w październiku

Uwielbiam, a nawet kocham Święta Bożego Narodzenia. Są to magiczne święta pełne ciepła i miłości. Przed świąteczna gorączka , bieganie po sklepach w poszukiwaniu prezentów . Wszystkie wystawy sklepowe są tak pięknie przystrojone z nieba leci biały puch.. Świat zwalnia i zaczyna się czuć miłość i zapach świąt w powietrzu. I ma to swój urok i chyba nie ma takiej osoby która tego nie lubi. 


Ale ludzie wszystko ma swój czas. Fajnie gdy pod koniec listopada zaczyna prószyć śnieg a na wystawach sklepowych pojawiają się pięknie przystrojone choinki. Właśnie pod koniec listopada!!! Nie w październiku , w tym roku przeraziło mnie to że już w połowie października można było kupić w sklepach mikołaje z czekolady , a na wystawach niektórych sklepów stoją już choinki. Przed Wszystkimi Świętymi to już naprawdę nie ma ani uroku ani jakiejś magii. To własnie ten czas na który czekamy, sprawia że Święta Bożego Narodzenia że są to wyjątkowe święta. A zaczynając już w październiku tracimy to co jest w tym wszystkim najlepsze.

Dla mnie osobiście okres przed świąteczny zaczyna się gdy w telewizji zaczynają puszczać reklamę świąteczną coca coli. To dla mnie znak że zaczyna się ten magiczny czas. A u Was o jak to jest ? Popieracie i lubicie to że w sklepach tak szybko zaczynają przygotowania do świąt ?

2 komentarze:

  1. Mam identyczne zdanie :) chocisz reklama coca coli juz nie jest taka sama jak kiedyś ;) (nie ma już tej piosenki "coraz blizej swieta" a szkoda). Tez lubie swieta Bozego Narodzenia, ale w pazdzierniku? Troszke za wszesnie...

    http://fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas to i tak nie jest aż tak szybko hehe. Mam rodzinę w Anglii i u nich sklepy od września zaopatrzone są w gadżety świąteczne...... Dla mnie grudzień = czas świąteczny, a wcześniej to i tak nie ma co się nastawiać na zakupy świąteczne bo to bez sensu wg mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zostań dawcą , uratuj życie