piątek, 9 czerwca 2017

Moje uzależnienia

Są rzeczy bez których ludzie nie potrafią żyć. Najważniejsze to powietrze, jedzenie i picie. Nie będę pisać że rodzina, dzieci, mąż i bliscy, bo to ludzie nie rzeczy bez których nie potrafię żyć. Ja oprócz tych podstawowych rzeczy potrzebnych do życia mam takie swoje bez których nie mogę żyć. Są to rzeczy z którymi nie rozstaję się na co dzień. Pierwszą taką rzeczą jest smartfon. Nie wyobrażam sobie dnia bez telefonu, towarzyszy mi wszędzie gdzie jestem. Lubie mieć stały dostęp do portali społecznościowych, mieć kontakt ze znajomymi i rodziną. Wiem że to takie uzależnienie. Drugą taką rzeczą i to połączoną z pierwszą jest internet. Stały dostęp do internetu to dla mnie coś bardzo ważnego. Bez internetu nie mogłabym prowadzić mojego bloga, sprawdzać portali społecznościowych oraz pisać ze znajomymi. Trzecią taką rzeczą jest kawa, o każdej porze dnia i nocy.Dosłownie, bo nie przeszkadza mi ilość wypitej kawy oraz godziny jej picia. Ważne żeby była z cukrem i mlekiem. Najlepsza dla mnie jest kawa rozpuszczalna, a uwielbiam latte macchiato.Nawet dla tej kawy kupiłam sobie ekspres. Ostatnim moim uzależnieniem są słodycze i one to chyba powinny być na pierwszym miejscu. Bez słodyczy i czegoś słodkiego nie wyobrażam sobie dnia. Chodź wiem że nie powinnam, bo muszę zgubić parę kilo.Ale nie potrafię, nie umiem nie zjeść czegoś słodkiego przez cały dzień. Jest jeszcze wiele rzeczy dla mnie bardzo ważnych, ale wymieniłam te bez których mój dzień byłby dniem straconym.

6 komentarzy:

  1. Chyba każdy z nas ma jakieś uzależnienia :) U mnie jest to także zdecydowanie smartfon, internet i matcha <3 :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kawa to też moje uzależnienie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet ostatnio stwierdziłam, że to moje zawodowe uzależnienie internet, ale kawa tak jak i u Ciebie ulubiony napój ale ;-) z waniliowym smaczkiem :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja często dolewam jakiegoś smakowego syropku do kawy :)

      Usuń
  4. Moim uzależnieniem jest z pewnością czekolada i internet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie to samo jednak zaczynam zamieniać kawe na zielona herbatę ☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostań dawcą , uratuj życie